Folytatjuk sorozatunkat Kimi Raikkönnen pályafutásáról.
A Jégember a 2004-e szezonnak úgy ment neki, hogy majd most sikerülhet legyőzni Michael Schumachert. Azonban erre az évre a Ferrarinak olyan autót sikerült építenie, hogy Schumacher már a szezon felénél világbajnok volt. Raikkönen szezonja pedig talán a leggyengébbre sikerült a nagyon megbízhatatlan McLaren Mercedes miatt. Kimi hétszer esett ki, és csupán a hetedik helyen végzett a tabellán. Spa-ban viszont nyert és itt indult el a Spa Királya kultusz építése is, mert ezt a pályát annyira hihetetlenül érzi és nyomja a finn, hogy az szemet gyönyörködtető.
Nézzük meg 2004-ből, Spa-ban a pole kört Raikkönentől!
A 2005-ös évre új szabályokat alkottak az FIA szakemberi, pont azért, hogy megtörjék Scumacher és a Ferrari hegemóniáját. Mindenki tiszta lappal indult és sikerült is nagyon gyors, de újra csak megbízhatatlan autót Kimi feneke alá tenni. A legnagyobb sokk a Raikkönen fanoknak aNémet Nagydíj volt, amikor a McLarennek kiszakadt az első kereke és a finn szupersztár kiesett az első helyről. Ebben az évben Kimi 7 versenyt nyert meg és a második helyen végzett a vb pontversenyben. Érett a világbajnoki cím. Ekkor már egyértelműen a mezőny leggyorsabb pilótájának tartották a szakemberek.
Nézzük meg azt az elátkozott Német Nagydíjon az utolsó körös kiesést.
A 2006-os évben a szabályok nem sokat változtak az előző évhez képest és ez reményt adott a McLarennek, hogy idén talán sikerülhet megszerezni a VB címet Kiminek. Azonban talán ez az év volt az, amikor teljesen kiábrábdult aMcLaren projektből és különösen Ron Denis-ből. A futamgyőzelem sem jött össze és csak kettő második helyezést sikerült a dicsőség zsákba berakni, az autó pedig ismét nagyon jó eredményt ért el a megbízhatatlansági versenyen. Összesen hatszor nem sikerült célba érni hősünknek. Ezzel a McLaren megadta Kiminek a végső lökést a távozáshoz, aki örömmel fogadta el a visszavonuló Schumacher helyére pilótát kereső Ferrari hívószavát, és ezzel elkezdődött egy új fejezet a Jégember F1-es karrierjében- Erról azonban majd holnap mesélünk!
Most nézzük meg a 2006-os Monacoi kiesést, ami után egyszerűen lesétált sisakban és tűzálló overálban a kikötőbe, és beszállt a yactjába.
