Megkötötte első kiskereskedelmi megállapodását a 2Rule-termékeket gyártó Magyar Sportmárka (MSM) Zrt., ennek értelmében csütörtöktől az Intersport tizenkét magyarországi üzletében lehet megvásárolni a csapatoknak tervezett kollekciókat.
A két cég budaörsi sajtótájékoztatóján Horváth Csobán, az Intersport Magyarország ügyvezető igazgatója azt mondta, hogy a vállalatnak “régóta van egy magyar hozzáadott értékű termékprogramja”, amelynek keretében már több márkát bevettek a választékukba.
“Van egy sztenderd minősítési rendszerünk, amelynek ha megfelel egy partner, akkor tárgyalás következik, és ennek a végeredménye az, hogy már kaphatók a 2Rule-termékek az Intersportban” – nyilatkozta.
Horváth Csobán hozzátette, abban bíznak, hogy az új termék felveszi a versenyt a nagy márkákkal, és az adott termékkategórián belül az eladás 20-25 százalékát a 2Rule termékei teszik majd ki.
Bendik Bernadett, az MSM Zrt. vezérigazgatója kiemelte, “hatalmas siker” a 2Rule számára, hogy bekerült az Intersport kínálatába, mivel a szakértők a minőséget és az árat is megfelelőnek találták arra, hogy a nagy nemzetközi sportmárkákkal tudjanak versenyezni a piacon.
“A Magyar Sportmárka Zrt. vágya az, hogy például egy Intersport áruházban minden egyes termékcsoportnál legyen haza gyártású alternatíva” – mondta

Hozzátette: azoknak a csapatoknak, amelyek együttműködnek velük, segítenek kialakítani a saját márkájukat, ezért egyedi mezeket és technikai felszereléseket biztosítanak nekik.
“Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy sikeresen be tudtunk vonni vidéki és budapesti varrodákat, és meg tudtuk teremteni számukra azokat a feltételeket, amelyeknek köszönhetően kész termékekkel tudnak ellátni minket. Most öttel vagyunk szoros kapcsolatban, de már tárgyalunk két-három további varrodával”. A gyártás 80 százaléka már Magyarországon folyik – jelezte.
Bendik Bernadett azt mondta, alapvetően a “határon inneni és határon túli” magyar piac elérése volt a céljuk, és keresnek további külhoni forgalmazókat is. A 2Rule termékei a július végén induló webshopból is megrendelhetők lesznek majd – tette hozzá.
Elsősorban üzleti szempontok alapján döntenek arról, hogy a mostani négy sportágon – labdarúgás, röplabda, kézilabda, kosárlabda – túl melyeknek gyártanak majd termékeket – említette meg. “Valószínűleg a következő nagy ugrás számunkra az atlétika lesz, nagy álmunk pedig, hogy a nemzeti sportági szakszövetségeket, valamint a magyar olimpiai csapatot is mi öltöztethessük, de egyelőre lépésről lépésre haladunk” – mondta.

Új hírek
-
Magyar Kosárlabda
/ 8 óra agoFérfi kosárlabda Magyar Kupa – Kupagyőztes a Falco
A Szombathely fennállása során először hódította el a férfi kosárlabda Magyar Kupát, mivel a...
-
Kézilabda
/ 8 óra agoFérfi kézilabda MK – Döntőben a címvédő Szeged
A címvédő MOL-Pick Szeged lesz a bajnok Telekom Veszprém ellenfele a férfi kézilabda Magyar...
-
Kézilabda
/ 10 óra agoFérfi kézilabda MK – A bajnok Telekom Veszprém az első döntős
A bajnoki címvédő Telekom Veszprém 43-26-ra legyőzte a Balatonfüred csapatát a férfi kézilabda Magyar...
-
Labdarúgás
/ 10 óra agoHolman Dávid betalált a Dunaszerdahely kapujába
Holman Dávid büntetőből volt eredményes a címvédő Slovan Bratislava színeiben a Dunaszerdahely otthonában 2-2-es...
-
Magyar Kosárlabda
/ 11 óra agoFérfi kosárlabda Magyar Kupa – A Szolnoké a bronzérem
A Szolnok szerezte meg a harmadik helyet a férfi kosárlabda Magyar Kupában, mivel a...
-
Európai Kosárlabda
/ 11 óra agoNői kosárlabda EK – Bronzérmes a Szekszárd
A házigazda Atomerőmű KSC Szekszárd 13 ponttal legyőzte a francia Carolo Basketet a női...