A Ferrari nevéből eltűnt a burkolt cigarettareklám a Mission Winnow felirat, ezért az összes ilyen matrica is lekerül a SF90-ről a Melbourne-i idénynyitóra.
A maranellói csapat Scuderia Ferrari Mission Winnow néven szerepelt az eredeti, február elején kiadott nevezési listán. A csapat új névadó első számú támogatója a Philip Morris International innovatív kampánya volt, amely a Ducati MotoGP-csapatát is szponzorációban részesíti.

Ezt a szponzori szerződést többen is a dohányreklámok bújtatott visszatérésének tartják és ebből kifolyólag még a szezonnyitó előtt visszakozott az olasz gárda.
A genfi autószalonon maga a cégcsoport elnöke Louis Camilleri jelentette be, hogy a szponzor feliratok lekerülésével meg is újul az autó festése, és ez meglepetés lesz a szurkolóknak.
Könnyen előfordulhat, hogy a névváltoztatás és a szponzor feliratok lekerülése csak az ausztrál futamot érinti és Bahreinben már mindent vissza fognak csinálni.
